Homepage Podskaláčku Emovo herní archív Odkazovník Naše Šifry Program Šifry Tábor Kadov 1998 Tábor Kadov 1997 Etapovka STKZ Dobytí severního pólu Mejl na mě Zpět Domů
Dobytí severního pólu

Výkendová hra téma z divadelní hry nesmrtelného Járy da Cimmermana, hráli jsme ji loni v zimě na tzv. "MIKULášSKé". Hrálo ji osm zhruba 7-mi členných družin. Každý člen dostal na začátku průkaz polárníka, který musel mít stále u sebe. Většina dětí ho měla připnutý spínákem. Před každou etapou jsem pustili úryvek ze hry jako motivaci. Následuje stručný popis etap. (čnp=čas na přípravu)


Povolení témat k rozhovoru - proti trudomyslnosti
čnp - žádný
je vyhlášené písmeno, které nikdo nemůže říct na začátku slova. My jsme použili H. Za každé přebreptnutí dostali trestný bod = čárka na průkazku ( směli ji dělat jen vedoucí ).

Komický převlek - tučnák - převlek proti trudomyslnosti
čnp - žádný
dát tak 30 minut na připravení obleku, komický převlek nebo převlek za tučnáka.

Driftování
čnp - připravit kartičky s heslama a nakreslit mapku
instruktoři sedí v jídelně a každý má jedno heslo na které mají jejich družiny přijít. Vždycky dojdou na jedno místo tam vemou jednu kartičku a s tou dojdou k instruktorovi a jeli to heslo správné, končí, když ne tak jdou pro jiné heslo.

Sníme psy - ranní bleskovka
čnp - žádný
Na loupce nastoupí celá družina na jednoho člena musí navlíct co nejvíc věcí, nesmí použít věci co mají na sobě. Pro jednu věc na sebe muže běžet vždy jen jeden člověk až doběhne zpátky muže běžet další. Zbytek družiny se zatim snaží rozdělat ohen. Po př edem zadané době hra končí 10-20 minut. Hodnotí se doba hoření ohně a počet přinesených věcí. Pravidla se vysvětlí už večer ráno by mohla hra začít hra i bez ohlášení.

Pečení Berana
čnp - sehnání polen, zamrznutí zprávy
Každá družina vyfasuje poleno to mají dopravit na určené místo tam ve čtverci ve sněhu naleznou pytlík ve kterém je zamrzlá zpráva tu musí rozmrazit a je dovede do cíle. My jsme nakonec použili zprávu zamrzlou v kotlíku a vodu museli rozmrazit komplet až poté mohli pokračovat.

Putování podle deníku
čnp - je ho třeba hafa domyslet bojovky (vlci, konec), úkoly do operace, připravit Ermitáž a bloudění
- Vlci Instruktoři obírají cestovatele o životy
- Uspěšná operace Jeden člen leží a ostatní na něm plní úkoly : vracení sirek do krabičky, navlíkání knoflíku na nit, přendávání hrach špejlema
- Pooperační slabost Asi přenos hráče, nebo spíš ten hráč musí dělat něco navíc je to vlastně údajně simulant
- Slavnostní překročení 70 té rovnoběžky
- Bloudění v mlze Odbočka od trati
- Navštěva Ermitáže Kimovka s obrázky
-Druhé překročení 70 té rovnoběžky Návrat na puvodní trasu
- Nakonec asi dobití kustrýho náká bojovka kterou končí postup podle deníku.
My jsme to hráli na celodenním výletě.

Varel - psi
čnp - příprava trati
Družiny postupně protáhnou jednoho člena na igelitovym pytli určenou tratí. Hodnotí se čas.

Severní pól
čnp - připravit azimutovou stezku a pravidla bojovky
Po předvedení scénky bude bojovka pak budou podle poředí procházet na čas azimutovou stezkou.

Další možné etapy, které jsme nepoužili
Zivý obraz - předvádění příslový - družiny dostanou přísloví to předvádí a bod dostane družina, která přísloví pozná
Příprava na výpravu - sčítání řady čísel na čas





Nahoru Moje logo
Stránky udržuje Vilém Zoubek alias Ema
www.komik.cz - www.romantik.cz
Poslední modifikace: 14.6.1998
URL dokumentu: http://www.zoubek.cz/homepage/sever/index.html
Welcome to Praetorian